تاریخ : سه شنبه 3 مهر 1397
کد 6

دیدار مدیر عامل شرکت گاز استان با مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان آذربایجان شرقی

مدیر عامل و تنی چند از اعضای هیأت مدیره با مرتضی صفری مدیرکل مرکز صدا و سیمای استان آذربایجان شرقی دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی: سید رضا رهنمای توحیدی در این دیدار ضمن تبریک انتصاب مدیر کل مرکز صدا و سیمای استان و آرزوی توفیق برای ایشان به تشریح گزارشی از فعالیت های شرکت گاز استان در خدمت رسانی به مردم شریف استان پرداخت.
مدیر عامل شرکت گاز استان در این دیدار افزود: در حال حاضر 100 درصد خانوار شهری و 94 درصد خانوار روستایی استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.
وی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری آن مرکز در سال های گذشته در اطلاع رسانی مصرف بهینه و ایمن از گاز طبیعی افزود: با شروع فصل سرما میزان مصرف و حوادث ناشی از مصرف گاز طبیعی دربین مشترکین افزایش می یابدکه نقش استفاده از ظرفیت رسانه در مدیریت مصرف و کاهش حوادث بسیار تأثیر گذار می باشد.
مدیر عامل شرکت گاز استان با اشاره به اینکه علی رغم اطلاع رسانی های گسترده، در سال گذشته تعدادی از هم استانی های عزیز در اثر گاز گرفتگی و یا انفجار گاز جان خود را از دست دادند ابراز امیدواری کرد: با همکاری و مشارکت مردم و با استفاده از پتانسیل رسانه ملی شاهد کاهش حوادث ناشی از گاز طبیعی باشیم.
مرتضی صفری مدیرکل مرکز صدا و سیمای استان آذربایجان شرقی ضمن تقدیر و تشکر از فعالیتهای شرکت گاز استان در خدمت رسانی به مردم، آمادگی صداو سیمای استان را برای همکاری و مشارکت با شرکت گاز استان در راستای مدیریت مصرف گاز و کاهش حوادث اعلام کرد.