تاریخ : يکشنبه 5 شهريور 1402
کد 42

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در نشست خبری با اصحاب رسانه

اصحاب قلم و رسانه بازوان توانمند صنعت گاز در تحقق جهاد تبیین

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در جمع اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت هفته دولت گفت: اصحاب قلم و رسانه بازوان توانمند صنعت گاز استان در تحقق جهاد تبیین هستند.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، نادر کمالی در این جمع صمیمی ضمن ارج نهادن به تلاش جمعی و همیاری همیشگی اصحاب رسانه در استان افزود: در سال گذشته یکی از سخت ترین و سردترین زمستان های سال را با گرمای همدلی و همیاری همگانی علی الخصوص طلایه داران عرصه اطلاع رسانی بدون کوچکترین افت فشار و قطع گاز گذرانده ایم که این موضوع جای تقدیر ویژه دارد.
وی با اشاره به اینکه 75 درصد مصارف در زمستان به بخش خانگی اختصاص دارد، ادامه داد: امسال نیز کماکان نیازمند این همدلی و همراهی در نهادینه سازی فرهنگ مصرف بهینه در بین خانواده ها هستیم و کمپین های رعایت دمای 18 تا 21 درجه و کاهش یک درجه دمای اتاق که منجر به کاهش 6 درصدی مصرف گاز می شود، یکی از مهم ترین راهکارهای همیاری اصحاب رسانه با شرکت گاز در تأمین مستمر جریان گاز مشترکین خواهد بود.
کمالی با اشاره به پروژه های هفته دولت اظهار داشت: امسال گازرسانی به 26 روستا و 60 واحد صنعتی عمده و راه اندازی 4 ایستگاه گازرسانی در برنامه افتتاح شرکت به یمن هفته دولت قرار دارد.
 وی درخصوص آخرین وضعیت گازرسانی گفت: هم اکنون یک میلیون و 800 هزار مشترک ، تحت پوشش گاز در استان بوده و برابر تعهدات گازرسانی امسال تمامی روستاهای بالای 20 خانوار از نعمت الهی گاز بهره مند شده و درصد برخوداری جمعیت استان از گاز طبیعی به رقم 99.5 درصد خواهد رسید.
این مقام مسئول شرکت گاز در بخش دیگری از سخنان خود به مصارف نیروگاه های استان اشاره و اظهار داشت: در 4 ماهه نخست سال جاری 938 میلیون مترمکعب گاز طبیعی در راستای توزیع مستمر برق به نیروگاه های استان تخصیص یافته است.
لازم به ذکر است مدیرعامل و مسئولین شرکت گاز در این نشست صمیمی پاسخگوی سوالات اصحاب رسانه در حوزه های مقاوم سازی تأسیسات، آمار حوادث و ایمنی گاز طبیعی، مصارف صنعتی، نحوه اطلاع رسانی و تفاهم نامه های همکاری، اقدامات درخصوص آمادگی برای فصول سرد سال و... بوده اند.
گفتنی است نظرسنجی از اصحاب رسانه، نیازسنجی دوره های آموزشی، نحوه برگزاری تور رسانه ای، هشتک های اطلاع رسانی، ایجاد گروه تعاملی اصحاب رسانه، گروه خبرگان رسانه ای، کمپین های اطلاع رسانی ، عکس دسته جمعی ، تقدیر از بازنشر اخبار توسط رسانه ها بخشی از اقدامات اجرایی در ارتقای تعاملات سازنده با اصحاب قلم و رسانه بوده است.